مصاحبه آرشیو خبر ها
ما اُفتی نداشتیم

ما اُفتی نداشتیم

ماسیمیلیانو آلگری که پس از چندین هفته موفق با یوونتوس حالا تیمش در دو بازی پشت سر هم متوقف شده و رُم را در یک قدمی خود می بیند شرایط تیمی یووه را مثبت ارزیابی کرد و اعتقاد دارد که بیانکونری می تواند ضمن پیشرفت به موفیت برسد . سرمربی یووه در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با کالیاری اینگونه گفت :

" من اعتقادی به اُفت تیمم ندارم ، ما در همه بازی ها با تمام لاش بازی می کنیم و نمی توان گفت که دچار افت شدیم . بازی ها پرفشار است و ما بازیکنان زیادی را هم در اختیار نداریم اما بدون بهانه به دنبال نتیجه گرفتن و پیشروی هستیم "

 " ما در بازی با سمپدوریا خوب بودیم اما تنها در 20 دقیقه پایانی کمی از نظر فنی دچار اشتباه شدیم . خسته بودن ما درست نیست و ما مانند همه بازی ها و شاید بهتر از بازی های قبل ظاهر شدیم "

" ما بدلیل اشتباهاتی که داشتیم نتوانستیم پیروز باشیم و این دلیلی شد که حرف از خستگی زده شود. اما این درست نیست ، زیرا بازی ما مقابل سمپدوریا یکی از بهترین بازی هایمان از نظر فنی و تاکتیکی در این فصل بود ، البته بعد از بازی با المپیاکوس "

" کار در یوونتوس همیشه سخت است، همه به فکر قهرمانی هستند و ما هم همین را می خواهیم . فشار زیادی را تحمل می کنیم و امیدواریم که بتوانیم همچنان به صدرنشینی ادامه دهیم . مهم ترین چیز نگاه کردن به بازی ها خودمان است . بازی به بازی پیش می رویم "

" نیازی نیست که سایه تیم های حریف م نزدیکی آن ها ما را بترساند زیرا می دانیم با داشتن صدر جدول و بدست آوردن پیروزی مقابل حریفان همه چیز فقط به خودمان وابسته خواهد بود "

" ما الان مصدومان زیادی داریم و تنها 2 مدافع میانی در دسترس است. باید از بین کیلینی و یا اوگبونا یکی را به میدان بفرستیم . کاسرس گزینه ای است که در بازی سوپرکاپ می رسد ، در خط میانی و خط حمله مشکلی وجود ندارد و گزینه های متعددی در اختیار است 

" ما در تیم تغییر سیستم دادیم ، از بازیکنانم در خط هافبک انتظارات جدیدی دارم که امیدوارم بتوانند انجام دهند . ویدال نیز بازیکنی است که از نظر فنی در شرایط خوبی بسر می برد و در حال پیشرفت از نظر بدنی پس از عمل جراحی است "

" بنظرم او افت نکرده و خوب ظاهر شده است. ویدال از نظر فنی کمک زیادی به تیم ما می کند و من از داشتن او خوشحالم. شرایط در یوونتوس متفاوت با تیم های کوچک است و بازیکنان زیرنظر هستند، ویدال در نقش جدید خود خوب بوده و انتقادی به او وارد نیست "

" عوض کردن سیستم می تواند کمک زیادی به تیم ها کند البته تا زمان تطبیق یافتن بازیکنان با شرایط و پیدا کردن خود در سیستم باید وقت داد، بازیکنان من تلاش زیادی در بازی دارند و همه آن هایی که به میدان می روند می خواهند عالی باشند. فردا بونوچی را هم در خط دفاع نداریم و همچنین بارتزالی که در حال آماده سازی است، پس باید بهترین نفرات را راهی میدان کنیم "

" هدف اول ما همانگونه که گفتم موفقیت در سری آ و سپس لیگ قهرمانان است، ما می خواهیم در اروپا پیشروی کنیم و به چیزهای بیشتری نسبت به گذشته دست پیدا کنیم. مدت ها است که از سطح اول اروپا دور بوده ایم و حالا باید قدم به قدم جلو بیاییم "

" حریف ما دورتموند است، تیمی که فصل بسیار مهم و حساسی را طی می کند. آن ها در لیگ قهرمانان برخلاف وضعیتی که در لیگ آلمان داشتند بسیار خوب ظاهر شده اند . آن ها تیمی هستند که در این چند فصل همواره خوب بودند و رسیدن به فینال و قهرمانی در بوندس لیگا مشخص کننده این موضوع است "

" ما برای انجام یک بازی خوب به میدان می رویم و مطمئنا بازی زیبایی خواهد بود. دورتموند یکی از تیم های خوب اروپا است و اطمینان دارم که بازی فوق العاده ای خواهد بود . باید برنامه ویژه و مشخصی برابر آن ها داشته باشیم "

" اما اکنون تمرکز ما باید به سری آ باشد، چراکه هنوز به بازی با دورتموند در لیگ قهرمانان زمان زیادی مانده و ما چیزی را در ایتالیا کسب نکرده ایم. پس باید بدانیم که رقابت در سری آ همچنان ادامه دارد و نمی توانیم آن را فراموش کنیم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: